środa, 20 lipca 2016

DISCO inspired makeup


Dzisiaj makijaż inspirowany latami '70/ '80, czyli złotą erą DISCO :D Do stworzenia tego makeupu pchnęły mnie niejako moje metaliczne eyelinery, które odkryłam na nowo oraz niewykorzystane jak dotąd różowe, połyskujące body (zdobyłam je na obronę dyplomu, ale koncepcja się zmieniła no i wyszło jak wyszło).


Tak czy siak, muszę przyznać, że z efektów jestem zadowolona - zwłaszcza, że w końcu udało mi się uchwycić blask rozświetlacza na zdjęciu! Może dlatego, że pomagałam sobie tym razem ringlightem (zazwyczaj wykorzystuję światło dzienne).



Lista kosmetyków:


Twarz (Face):

* AA, krem do twarzy na dzień Laser White SPF 20
Golden Rose Polska: Liquid Powder Mineral Foundation nr 04 w połączeniu z płynnym rozświetlaczem Inglot Face and Body Illuminator nr 66 (złoty)
Senna Cosmetics, puder Mineral Mix Pressed Foundation, Medium Duo
Senna Cosmetics, chłodny jasny róż + fiolet z paletki kremowo - pudrowych róży Cheeky Blush Palette
* Inglot, rozświetlacz do twarzy HD Trio (różowy - środkowy odcień z 101 i żółty - środkowy odcień ze 102)

Brwi (Brows):
* Inglot, żel do brwi Brow Shaping Mascara (01)
* Kryolan, Proliner Gold
* Kryolan, Shimmering Vision palette 18 colors (509G) - odcień stare złote

Oczy (Eyes):
* Kryolan, Proliner Gold (złoty eyeliner)
* Golden Rose, Style Liner Metallic (jasny fiolet i jasna zieleń)
* Sephora, płynny eyeliner w kolorze starego złota (z drobinkami brokatu)
* Karaja, Turboliner 02 (ciemny fiolet)  
* Make Up Store, płynny eyeliner (ciemna zieleń)
L'Oreal Paris, tusz do rzęs Volume Million Lashes Feline (black)
* Ardell, rzęsy na pasku z niebieskimi włoskami

Usta (Lips):
* Bourjois, Rouge Edition Velvet Pink Pong 06 - matowa pomadka 
* Kryolan, Shimmering Vision palette 18 colors (509G) - opalizujący fiolet
 

I trochę zbliżeń: 





Buziaki :*

Brak komentarzy :