czwartek, 14 lipca 2016

Akcja metamorfoza

Dzisiaj podzielę się z Wami efektami Akcji Metamorfoza, którą ogłosiłam wraz z początkiem lipca na moim facebook'u - spośród zainteresowanych wylosowałam 3 dziewczyny, którym wykonałam makijaż oraz zrobiłam zdjęcia przed i po. Wyzwanie było nie lada, ponieważ ani Iza, ani Ewa (metamorfoza Karoliny jest dopiero przed nami) nie malują się na co dzień - jak obie przyznały są pełnoetatowymi mamami i na makijaż nie mają po prostu czasu. Tym bardziej jestem przeszczęśliwa, że dzięki metamorfozom mogłam zaprezentować im ich nowe oblicze :) A efekty - cóż, oceńcie sami.



Pierwszą osobą, którą miałam okazję przemienić była Iza - mega pozytywna osoba, pełna ciepła, pasji oraz autentycznej radości! Iza jest posiadaczką pięknej cery z uroczymi piegami, mocnych brwi i przepięknych, szlachetnych oczu, których podkreślenie nadało spojrzeniu Izy charakteru.
 



Drugą metamorfozę przeprowadziłam na ślicznej Ewie. Malując Ewę miałam wrażenie, że makijaż robił się sam. Już od pierwszej chwili moją uwagę przykuły jej złocisto-brązowe oczy, które musiałam podkreślić oczywiście turkusem! Szablonowo czy nie - moim zdaniem kolor ten nadał spojrzeniu głębi i sprawił, że Ewa wyglądała zjawiskowo...


Teraz jeszcze czas na Karolinę - efekty naszej pracy zaprezentuję najprawdopodobniej w pierwszej połowie sierpnia. 

Z całą pewnością "Akcja Metamorfoza" będzie miała swoją kontynuację w przyszłości. Dla mnie to czysta przyjemność i bardzo się cieszę, że będę mogła uczestniczyć regularnie w przemianach cudownych kobiet, które na to zasługują :)

Buziaki :*

Brak komentarzy :